چهارشنبه ۱۴ آبان ۰۴

تحقیق آموزش و پرورش در چین و فرانسه

۶ بازديد

برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمه‌ی پایین کلیک کنید

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( تحقیق آموزش و پرورش در چین و فرانسه )



· • • • • • • • °° • تحقیق آموزش و پرورش در چین و فرانسه  تحقیق آموزش و پرورش در چین و فرانسه مقاله در مورد آموزش و پرورش در چین و فرانسه › مقالهدرموردآموزشمقاله در مورد آموزش و پرورش در چین و فرانسه › مقالهدرموردآموزش آموزش و پرورش در چین و فرانسه آموزش و پرورش بر اساس ایده کنفسیوس بىن فعالیت سیاسى و آموزش و پروش رابطه متقابل وجود داشته و یکى از تزهاى اصلى مىباشد مقاله آموزش و پرورش در چین و فرانسه › مقالهآموزشوپرورشدرمقاله آموزش و پرورش در چین و فرانسه › مقالهآموزشوپرورشدر مقاله آموزش و پرورش در چین و فرانسهبخشی از متن مقاله بر اساس ایده کنفسیوس بىن فعالیت سیاسى و آموزش و پروش رابطه متقابل وجود داشته و یکى از تزهاى اصلى مىباشد نظام آموزشی چین مقاطع آزمون‌ها موسسه › › نظام آموزشی چین مقاطع آزمون‌ها موسسه › › کارشناسی در نظام آموزشی چین کارشناسی ارشد در نظام آموزشی چین دکترا در نظام آموزشی چین پس از گذراندن ۱۲ سال تحصیل و دریافت مدرک دیپلم، دانشجویان می‌توانند برای پذیرش در مقطع کارشناسی و ورود به دانشگاه‌های چین اقدام کنند پذیرش مقطع کارشناسی در دانشگاه‌های چین، طی ماه‌های ژانویه و سپتامبر انجام می‌شود تحصیل در مقطع کارشناسی در چین ۳ تا ۴ سال طول می‌کشد که بسته به رشته تحصیلی و همچنین تلاش افراد متفاوت است تحصیل به زبان انگلیسی نیز د تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در چین بین ۲ تا ۳ سال طول می‌کشد برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد در چین باید درآزمون مدرک زبان چینی نمره ۴ الی ۶ را کسب کنید متقاضیان خارجی برای ثبت نام و تحصیل کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در چین به حداقل نمره ۶ در آزمون آیلتس و نمره ۹۰ درآزمون تافل نیاز دارند تحصیلات تکمیلی در چین به دو شکل دانشجو محور و پ برای پذیرش در مقطع دکترا، تکمیل مدرک کارشناسی ارشد الزامی است دوره‌های دکترا در چین به طور معمول ۳ الی ۵ سال طول می‌کشد همچنین امکان گذراندن دوره کارشناسی ارشد و دکتری ترکیبی وجود دارد که در آن دانشجویان پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد، مستقیماً در دوره‌های دکتری پذیرش می‌شوند به دانشجویان در برنامه ترکیبی مدرک کارشناسی ارشد اعطا نمی‌شود و در پای تحقیق اموزش و پرورش در چین و فرانسه › › تحقیقتحقیق اموزش و پرورش در چین و فرانسه › › تحقیق تحقیق اموزش و پرورش در چین و فرانسه آموزش و پرورش بر اساس ایده کنفسیوس بىن فعالیت سیاسى و آموزش و پروش رابطه متقابل وجود داشته و یکى از تزهاى اصلى مىباشد دانلود مقاله آموزش و پرورش در چین و فرانسه › مقالهآموزشپرورشچیندانلود مقاله آموزش و پرورش در چین و فرانسه › مقالهآموزشپرورشچین آموزش و پرورش در چین و فرانسه ، مقاله آموزش و پرورش در چین و فرانسه ، دانلود مقاله آموزش و پرورش در چین و فرانسه ، مقاله آموزش و پرورش در چین و فرانسه دانلود مقاله آموزش و پرورش در چین و فرانسه › دانلودمقالهآموزشدانلود مقاله آموزش و پرورش در چین و فرانسه › دانلودمقالهآموزش آموزش و پرورش در چین و فرانسه آموزش و پرورش بر اساس ایده کنفسیوس بىن فعالیت سیاسى و آموزش و پروش رابطه متقابل وجود داشته و یکى از تزهاى اصلى مىباشد

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

 

دانلود مستقیم و سریع

 

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( تحقیق آموزش و پرورش در چین و فرانسه )

زبان فرانسوی یکی از زبان‌های مهم جهان است و دارای سطوح مختلفی است که برای ارتباط و ارتقاء مهارت‌های زبانی شخص مورد استفاده قرار می‌گیرد. سطح های زبان فرانسوی بر اساس استانداردهایی مانند CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) تعیین می‌شوند. در این فرآیند، زبان‌آموزان به چهار سطح اصلی تقسیم می‌شوند: مبتدی (A1/A2)، متوسط (B1/B2)، پیشرفته (C1) و حرفه‌ای (C2).

 

در سطح مبتدی (A1/A2)، زبان‌آموزان مهارت‌های ابتدایی زبان فرانسوی را یاد می‌گیرند، از جمله درک مطلب ساده، مکالمه در موضوعات روزمره و نوشتار ساده. در سطح متوسط (B1/B2)، زبان‌آموزان قادر به بیان نظرات شخصی در موضوعات متنوع‌تر، درک مطالب پیچیده‌تر و تولید متون نسبتاً پیچیده‌تر می‌شوند. در سطح پیشرفته (C1)، زبان‌آموزان قادر به تفکر و بیان موضوعات پیچیده‌تر، درک متون تخصصی و تولید متونی با ساختارهای پیچیده‌تر هستند. در نهایت، در سطح حرفه‌ای (C2)، زبان‌آموزان مهارت‌های زبانی نزدیک به یک بومی‌زبان را دارا می‌شوند، از جمله توانایی بیان انواع موضوعات، درک متون پیچیده و تولید متون با سطح بالایی از روانی و دقت.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد